Våga

Som ni vet så är jag sminkintresserad och har oftast olika sminkningar varje dag och ibland mer extrema. Många kanske tycker jag är som en "sminkdocka" och sminkar mig överdrivet osv. Många har ju samma sminkning varje dag dvs mascara,eyeliner och kanske lite rouge/bronzer. Men jag sminkar mig för jag tycker det är roligt, det är ett stort intresse som jag har och jag sminkar mig inte för andras skull utan för min egen skull. Jag bryr mig inte om vad folk tycker om hur jag sminkar mig, det är likadant med kläder. Jag är inte som alla andra i verken klädseln elr sminket, men varför följa strömmen och vara precis som andra? Jag går med de kläder JAG tycker om och skiter i vad andra tycker. Jag sminkar mig så som JAG vill ha det och som jag trivs i.

Jag var inne på Helena Rönnblads blogg innan och såg att hon hade gjort en cool sminkning som ni ser på bilden nedan, blått läppstift. Då slog det mig, varför inte? Det coolt och unikt, udda men fränt. Har nog aldrig sett en människa gå runt med en sån här färg på läpparna. Antingen för folk inte vågar eller inte tycker man ska ha det i överhuvudtaget. Men jag tror faktiskt det kan bli ett nytt mode. Jag funderar på att gå så nångång till skolan, undra hur folk skulle reagera. Haha ;) 




Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon hade inte gjort det bra och det såg ej bra ut på henne. Tror du dock skulle klara av att göra det bättre, speciellt då du har ett unikt och vackert utseende som klarar av både mycket och lite smink!

Svar: Jasså? Ja, alla kan vi tycka olika men roligt att hör att du tycker så om mig. Ska faktiskt testa och visa! :)
Nathalie Gunnarsson

2013-04-19 @ 15:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0