Nya bloggen

Hej och välkommen till min nya blogg!
Fö er som inte vet vem jag är så är jag en 15 årig tjej vid namn Nathalie från småland som älskar smink och mode.
Är även intresserad av modellandet och gör lite små jobb då och då, även fotograferingar för skojs skull. Här i bloggen kommer ni kunna läsa och ta del av mina sminktips och annat, även mycket bilder. Ska blogga så ofta och mycket jag kan och hoppas ni kommer kika in här fler gånger!
Har ni några frågor eller tips på vad jag kan blogga om så kontakta gärna mig via min mail eller gå in och gilla min fanpage på facebook och kontakta mig där.
Ni hittar även "portfolio" och "info" vid meny spalten här på bloggen, där ni även kommer till min hemsida som jag också skriver på ibland.
www.nathalies.webs.com

Info:
[email protected]
--->MIN FANPAGE <---



Vi hörs av snart igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0