Vaselin

Hejsan, kom nyss hem från jujutsu, haft 2 pass idag, gick bra tycker jag. Kollar just nu på Top Model och imorgon blir det som sagt praon igen, tycker dagiset och barnen var jättesöta och bra så hoppas på en fortsaää bra vecka där.
Bjuder på lite skönhetstips nu eftersom jag inte kommer kunna blogga mer idag tror jag.


Vid den här tiden på året är det lätt att bli torr om läpparna och ibland kan man till och med få små sår. För att undvika detta brukar jag använda vaselin som hjälper läpparna att hålls sig mujka och glansiga. Jag använder vaselin både morgon och kväll och det hjälper mina läppar att håla sig fuktiga och fräscha hela dagen.


Kommentarer
Postat av: Malin Wallin

Fin blogg, allt bra? :D

Kram!

Svar: Tack, jodå det rullar på, sj? :DKram!
Nathalie Gunnarsson

2013-02-18 @ 21:37:56
URL: http://malinwallins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0