Dagen

Nu ska jag sova och tänkte bara skriva om hur dagen sett ut. Var på sommarskola, inget roligt direkt men helt okej ändå. Var sedan med Anastasia,fotade,dampade och ägnade oss åt en liten spabehandling med olika ansiktsmaskar, så nu mår nog min hy bra ;)
Köpte även en blå kajal från H&M som jag tycker är fint att använda nu under sommaren! Ska testa den imorgon ^^

Imorgon väntas sommarskolan somsagt, även lite shopping om jag hinner och fotbollsmatch mot Nässjö!

Hoppas ni haft en bra dag så hörs vi troligtvis av imorgon igen, puss&godnatt <3

https://cdn2.cdnme.se/4077503/7-3/pic_51c8bdcbddf2b342a85d795f.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: stasia

haha, love you :) jätteroligt hade jag!

Svar: Hihi puss!
Nathalie Gunnarsson

2013-06-26 @ 23:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0