Killar

Okej, saker som jag stör mig på är när man exempelvis skriver med en kille och det första den frågar och ber om är en bild, och oftast en naken bild eller när man har underkläder. Skickar man ingen sådan bild så lämnar dom en eller slutar skriva. Allt handlar om sexför dem. Är det så dom ser på kärlek?  Är det ingen som är intresserad av ens personlighet? Är det bara sex som rör sig i deras huvud? Jag vill verkligen inte ha något one night stand, det ger mig ingenting alls.
Jag blir bara äcklad när killar beter sig så. Nu menar jag inte att ALLA killar är så, men kärlek är inte bara sex, utan så mycket mer.
Hoppas ni förstår vad jag menar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är 14? du borde inte ens bry dig om killar, du är för ung. Sen sådana killar ska du inte ens snacka med, vad vill du ha med dem att göra om de bara vill ha sex? Slutar det skriva till dig för du ej skickar nakenbilder så varför vill du då snacka med sådana puckon?

Sen som jag skrev, du är för ung för att ens bry dig om killar :p när man är 14 ska man bry sig om skolan, vänner och att må bra, inte om killar. väx inte upp för fort

Svar: Jo du har rätt till en viss del, men är man i tonåren så går det inte bara att strunta i killar, inte för att jag är "ute" efter någon eller så men klart man bryr sig, men jag hör inte av mig till sådana killar som slutar skriva till mig pga av att jag ej skickar bilder :p
Nathalie Gunnarsson

2013-05-31 @ 15:46:58
Postat av: Anonym

jo man kan visst strunta i killar.... när man är 14 vet man inte vad kärlek är och man ska inte ens bry sig om det i den åldern...

Svar: Ne jag vet, vissa verkar inte veta vad kärlek är ändå, även om man är över 14
Nathalie Gunnarsson

2013-06-04 @ 20:12:10
Postat av: Alex

jag vet att inte många vet vad kärlek är och få förstår det helt, själv ser jag tjejer i min egna ålder inte är så intresserade i min personlighet många INTE alla, tycker att utseende är viktigare.
Sen detta med att du bara är 14 spelar ingen roll alla hittar inte kanske sin sanna kärlek för än senare i livet men en del har turen att hitta denne i ung ålder.
Ingen kan säga vad du ska göra för att hitta den rätta men jag kan bara säga att du inte ska ge utan ge det lite tid, jag är själv singel och har inte hittat någon. Att jag inte är den snyggaste eller den starkaste spelar ingen roll jag vet att det kommer jag behöver bara lite tålamod, det bör du även ha, för även om det ser dåligt ut nu vänder det en dag. :)

Svar: Ja, många ser olika på detta med kärlek,förhållande osv. Det kan vara väldigt komplicerat. Men som du säger så får man ha tålamod men även ska man inte lyssna på vad alla andra tyker, utan göra det som själv känns bäst :)
Nathalie Gunnarsson

2013-06-23 @ 23:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0